Гарантія, повернення та обмін

Наш інтернет-магазин дає можливість здійснити обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Таке право має кожен покупець відповідно до закону «Про захист прав споживачів».

Перед тим, як користуватися цією послугою, переконайтеся, що:

Пристрої не використовувалися. Отже, на корпусі (поверхні) немає слідів потертості, відсутні подряпини та сколи.
У прошивку або програмне забезпечення вносилися зміни з боку клієнта без узгодження із сервісним центром магазину.

Щодо смартфонів та телефонів:

  • На лічильнику розмов повинно бути не більше 5 хвилин, встановлене програмне забезпечення не було змінено;
  • Комплектація упаковки повинна бути у відмінному стані, такому, як і при отриманні;
  • Заводська марка збережена із наявністю всіх ярликів на коробці.

Виходячи з цього, ви маєте право замінити куплений продукт незадоволеної якості на такий самий аналог. Якщо ж товар не підійшов за формою, кольором, функціями та іншими причинами, обмін здійснюється лише тоді, коли придбана вами покупка зберегла свій презентабельний вигляд. Слід також зберегти всі чеки та документи, що підтверджують купівлю, оплату та отримання виробу.

Продавець зобов'язаний провести процедуру обміну при зверненні протягом 14 днів з моменту покупки з проханням провести заміну неякісного продукту, на вашу думку, на відповідний.

Якщо ви виявили, що придбаний пристрій не працює, або він зламався в процесі, обмін буде здійснено лише після повної діагностики та перевірки. Сервісний центр має підтвердити, що порушення сталося не з вини користувача. Товар із заводським шлюбом буде підданий обміну в найкоротші терміни.

Повернення або обмін продукції відбувається у наших магазинах:

69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя вул.Братська 1, офіс 512 (5 поверх);
03055, Україна, Київ, пр. Перемоги 20/1.
Час роботи наших магазинів ви зможете уточнити, перейшовши за посиланням: http://realmart.com.ua/our-shops

Ви повинні надати:

  • Товар;
  • Упаковку;
  • Пристрої, що йдуть із ним у комплекті;
  • Гарантійний талон;
  • Чек.

Якщо немає можливості приїхати в магазини за вказаними адресами, ви маєте можливість відправити товар через сервіс «Нової Пошти». Подробиці для пересилки ви зможете уточнити за номером:

+38(096)-0000-531 та +38(095)-0000-531.

Дізнатися інформацію про гарантію та обслуговування ви зможете, зв'язавшись із продавцем, який продав вам товар, або звернутися до центру підтримки.